onsdag 9 september 2009

09.09.09

Jag är ett PMS monster just nu - mina humörsvängningar når oanade höjder och alla som är i min närhet ska helst vara utrustade med ett stort tålamod eller gå nån annan stans!

Pju! Hur tusan kan man gå på månen men inte hitta nåt botemedel mot PMS? Fattar inte det!

Just nu är leget ganska stabilt, men jag kan verkligen sjunka djupt dessa dagar! I hate it! Fast tack och lov är jag ganska så medveten om vad som är på gång så jag väntar ut eländet!

Haft ett förvirrat möte på jobbet idag, vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men jag tror vi kom fram till att jag ska vara redaktör på bilagan Rákid tillsammans med Rigmor som jag jobbar bra ihop med. Sen vad jag förövrigt ska fylla min tid med har jag ingen aning om ...

Kämpar på med Travel News och plugget också så jag är lite sliten - kanske inte så konstigt att PMS:en är lite jobbig den här gången!

Nåväl dags att äta igen ... får aldrig nog av mat dessa dagar

P.s. Färiska landslaget vann över Litauen med 2-1 - lär upprepas i många tidningar o sajter. Duktigt tycker jag!