tisdag 22 september 2009

En liten inblick

Har så otroligt dåligt med tid att ägna mig åt nåt annat än det absolut nödvändigaste just nu!

Men tänkte att jag skulle ge er en liten inblick i vad jag sysslar med genom att visa några av bilderna jag layoutat med senaste dagarna.

Jag har ingen jätteläsarkrets, så jag tror inte tidningarna jag jobbar åt blir så väldigt arga på mig om jag publicerar några bilder.


Det här teet skriver vi om i helgens Rákid - jag funderar på att köpa Antioxidant varianten.


Den här bilden använder jag till att illustrera en artikel om alpin turism i Travel News - blev grymt sugen på att åka lite slalom av den.


Så här ska jag, Sofia, David och Hugo bo i december när vi ska till Köpenhamn ... eller??? nja vet inte hur det blir med det - nån mässa där just den helgen vi ska åka och ursvårt att få tag på hotellrum ... den här bilden är faktiskt från Sheraton i Stockholm.