måndag 7 september 2009

Första arbetsdagen

Min första arbetsdag har varit riktigt rolig!

Mina nygamla kollegor är så gulliga och tar emot mig med öppna armar "Vad roligt att du är tillbaka" har jag hört många gånger idag - börjar faktiskt tro att dom menar det ;-)

Jag rivstartade med att gå ut på skattejakt med en gubbe som håller på med GeoCaching, vi åkte till Torshavns Skansen och letade upp en skatt. Min kära vän Johanna är även helt inne i GeoCaching världen så jag tyckte det var roligt att lära mig mer om detta.

Imorgon är det ett litet eldprov i och med att Julian ska vara hos barnflickan hela 7 timmar och David ska tillbaka på dagis efter sin förkylning. Kristian har varit hemma idag i och med att han är så förkyld.

Julian får tyvärr inte börja på dagis förrän 1 oktober, så vi får hålla tillgodo med barnflickan tills dess!

Imorgon har jag anlitat min brorsdotter Maibritt som modell till mitt modereportage - kul! Ska se om jag kan fixa hit nån bild imorgonkväll!

Puss på er!