tisdag 15 september 2009

Det e lite för mycket just nu

Jag ska redigera klart en hel tidning tills på måndagkväll ... 48 sidor ...

Samtidigt ska jag layouta halva Travel News tills på fredag nästa vecka

plus att jag ska plugga lite också!


Jag har att göra med andra ord!

Förmodligen kommer jag klara det här, men just nu när jag är lite trött känns det väldigt ... mycket!


Barnen har det så bra - känns kanon. På Davids dagis har dom har ett fotoalbum där dom lägger ut bilder på barnen när dom är på aktiviteter. Klicka här

Julian trivs bra med barnflickan. Imorgon ska vi åka till hans dagis och inspektera. Ska bli spännande.

Förutom allt annat försöker jag även skriva lite till dagliga Sosialurin, så idag har jag skrivit om svininfluensan och intervjuat föreståndaren på Davids dagis som blev rejält sjuk. Läs artikeln här!