söndag 27 september 2009

Pigg Piggare Piggast

Nja jag har nog kommit till Piggare ... men tröttare än jag var när jag skrev blogginlägget nedan lär jag inte vara ... jisses va negativ man kan vara ibland!

Helgen har varit lugn, vänner, god mat, sömn och kasst väder.

Idag har jag panikstädat lite inför tisdagens plåtning av vårt vardagsrum, blir lite nervös av sånt!

Har fattat ett viktigt beslut i helgen - jag måste få mer tid för mig själv för att jag ska trivas. Dvs ska jag börja träna på ett ställe som heter Yndi här - funderar på Pilates faktiskt. Sen ska jag passa på att gå på bio nån kväll i veckan också innan dom slutar med "Flickan som lekte med elden".

Imorgon är det plugg på schemat och min matvecka på jobbet börjar - det innebär att det är min tur att köpa och duka fram mat den här veckan. Vi är åtta som ingår i ett matlag som turas om att ha matvecka. Funkat bra hittills, hoppas jag inte sänker standarden helt ;-)