tisdag 29 september 2009

Sushi och Pilates

En metropolisk (?) dag i lilla metropolen Tórshavn måste man väl kalla den här dagen. Jag har ätit sushi för första gången på Färöarna - från restaurangen Etika - Kristian tog med sig hela 24 bitar hem. Gissa om jag är proppmätt!

Sen har jag varit på Pilates för första gången nånsin och det var lite special - kändes ganska likt yoga och core passen jag gått på tidigare. Vet helt ärligt inte om jag är så impad, nästan lite för slow för min del tror jag.

Nu är det en dag kvar med barnflicka, sen börjar Julian på dagis. Känns väldigt spännande. På torsdag följer jag med honom till lilla byn Velbastad - över ett fjäll och ner på en fjällsida ligger dagiset. Lite exotiskt faktiskt. Tror han kommer berätta om det när han blir vuxen - jag har minsann gått på dagis i Velbastad ...