söndag 6 september 2009

Söndagkväll

Skillnaden mellan idag och i fredags är stor. Jag var så slut i fredags av allt jobbande och slitande med sjuka barn och deadlines.

Nu efter en helg i Sörvági känner jag mig (nästan) pånyttfödd!

Kanske är det förväntningarna inför det som komma skall som gör att jag känner mig så upplyft, för det ska verkligen bli askul att börja jobba och få in barnen i nån rytm som funkar för hela familjen.

Var och körde till Velbastad idag och det tar typ 11-12 minuter från dörr till dörr! Det överlever vi i några månader! Känns bara lite konstigt att ens barn ska gå på dagis i en annan BY liksom!

Vet ej när har får börja där utan det får vi höra mer om i morgon gissar jag! Till att börja med får barnflickan Heidi ta hand om vår guldklimp!

Lite bilder från helgen som gått!


Andrea och Brandur - så söta. Vi åt blodkorv hemma hos syrran i fredags och Tacos hos oss (i pappas hus) i lördags.


Brandur och David - visst syns det på dom hur busiga dom är? Helt röda och svettiga efter att ha jagat varandra och lillbrorsor.


Julian tog det lite lugnare.


Rógvi rular.