tisdag 11 augusti 2009

Dimma i skallen och utanför


Idag är jag trött! Har varit på dagis hela dagen med David och det tar på krafterna. Tacka Gud att man inte blev dagisfröken eller Pedagog som man kallar det här!

Davids dagiskompisar är väldigt trevliga små barn - vissa blev direkt favoriter!

David leker lite, iakttar massor och blir sakta men säkert lite tryggare.

Imorgon är det Kristians tur att haka på! Sen får vi se hur det går!

Jag är dock lite oroad av att det enbart är tre fröknar till 17 barn - just nu bara två. Alldeles för lite tycker jag. På hemsidan står det att det är fyra, så jag känner mig lite lurad!

Fortfarande inget besked om Julian vilket jag är fruktansvärt irriterad på! Men vad tusan kan jag göra annat än tjata lite till ...

Den här tröjan ovan är jag väldigt kär i - men håll i hatten - den kostar 1625 DANSKA kronor ... till BARN! från Gudrun&Gudrun - färiska designers. Jag säger bara HUTLÖST! och beställer ett kopi från stickmänniskan i Sörvåg!