onsdag 12 augusti 2009

Nu drar vi ...

Imorse skickade jag ett sms till Kristian "Nu flyttar vi, du söker jobb, vi betalar inte in bilen, vi drar" ...

Så trött och sur var jag efter att dagmammesamordnaren ringde imorse och berättade att NEJ det finns ingen plats för Julian!

Och fortfarande känner jag lite - NU MÅSTE DET SNART VÄNDA!!! Om vi ska satsa på Färöarna! Saker och ting måste börja bli lite lättare, roligare och mer positiva. Hittills har det varit tungt med flytten, kämpigt att ha barnen själv och frustrerande när vardagen aldrig kan börja i och med att Julian inte kommer in på dagis.

Min arbetsgivare Sosialurin verkar dock förstående! Men jag kan inte låta dom vänta i all evighet heller! Just nu vill jag verkligen inget annat än att börja jobba och tjäna pengar!

En deppig dag med andra ord - fast vi har gjort det bästa av situationen och beställt hem pizza och glass. Det är dagar som denna man behöver festa till det!