lördag 22 augusti 2009

En månad

Idag är det en månad sedan vi kom till Färöarna!

En klysja men tänk vad tiden går fort ändå!

Ska inte börja skriva vad jag tycker hittills eftersom jag inte anser att jag överhuvudtaget kan uttala mig medan livet ser ut som det gör just nu! Så länge vi inte har fått en fungerande vardag med jobb och barnomsorg kan betyget inte bli annat än negativt för det här samhället!

Men vi har det väldigt trevligt här som ni ser på bilderna! Idag har systeryster sprungit ett Kvinnolopp här och vi har tagit hand om alla pojkarna 1, 2, 3 och 4 år! Vi gjorde det enkelt för oss och åkte ner till den finfina lekplatsen i Gundadali!

Här ser ni lite bilder på kidsen och sen en på deras mamma som fotograf David Leo Törnroos har tagit!


Rógvi tar en tur!


David och Julian.


Brandur åkte den här rutsjkanan minst 20 gånger.


Jag. Foto: D L Törnroos