måndag 31 augusti 2009

StudentInna

Händelserik dag idag!

Jag har börjat studera igen - känns riktigt bra! Läraren är en cool färiska och jag som brukar sitta och irritera mig på olika dumheter som lärare har för sig efter att jag undervisat själv tyckte hon skötte sig väldigt bra!

Vi fick skriva nåt som heter "fyrisögn" det är när läraren läser en text och så ska man själv skriva ner vad hon läser. Det lämnade vi sedan in och så ska hon bedöma vilken nivå vi ligger på ... brrrr ...

David är hemma sjuk idag - han är snuvig så det har även varit full rulle hemma! När Kristian kom hem hade jag så ont i ryggen att jag kände att NU får det vara dags för mig att träna nånting, så jag körde iväg till simhallen och simmade 600 meter - passade även på att bada bubbelbad. Hoppas den kuren hjälper mot min ömma ländrygg!

En annan nyhet är att det förmodligen INTE blir nån dagmamma för Julian! Väldigt ledsamt, men den goda nyheten är att jag kanske har hittat en barnflicka som kan hjälpa oss 20-30 timmar i veckan så jag åtminstone kan jobba litegrann! Mer om detta lär ni höra!

Sen en rättelse och ett förlåt! Pernilla daaaarling förlåt mig mina felaktigheter - det ska vara 100 grader i 3 timmar till Marskakan! Och inte 150 som jag skrev!