måndag 10 augusti 2009

Måndag 10 augusti



Så skönt att den här dagen börjar ta sitt slut - jag har verkligen inte sett framemot denna dag.

MEN det har gått bättre än väntat. David har lekt på sitt nya dagis. Han protesterar inte mot att gå dit imorgon. Fröknarna verkar kanonbra.

Däremot gick jag fullständigt i taket (se mina Twittrar här till höger) när jag pratade med samordnaren för dagmammorna som sa att Julians blivande kompisar är bebisar födda i december - Julian skulle typ bli den ENDA som kan gå ... NO WAY!!! Säger jag då!

Fortfarande inte fått nåt besked men kanske eventuellt möjligtvis kan det finnas en öppning på dagiset där David går - håll alla tummar för att det går vägen.

Nu lite positiva saker - min espressomaskin funkar igen. Färisk fiskfärs (bild) är både fantastiskt gott och nyttigt! Me like!